Сторінка 8 з 9
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: П'ят травня 03, 2024 1:06 pm
iurii
UR5FFR писав: ↑Чет квітня 04, 2024 7:49 am
Я бачу тут два варіанти - або пряма оцифровка на прийом та змішувач на передачу, або ставити якусь мікросхему up/down converter - такі чіпи є але вони зазвичай працюють у квадратурі по ПЧ, тут це дещо зайве. А не дивилися як це зроблено у інших СДРах які перекривають УКХ? Я от завжди дивлюся як інші роблять перед тим як своє малювати

У результаті таки малюю свою реалізацію, але деякі ідеї можна і запозичити
Трохи повивчав це питання. Подивився які є інтегральні змішувачі та синтезатори і прийшов висновку, що найпростіше і найдешевший варіант це змішувачі з інтегрованим генератором наприклад
такі
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: Нед травня 05, 2024 1:37 pm
iurii
Я раніше згадував, що в поточній версії плати DSP є деякі помилки та і взагалі захотілось дещо переробити.
То ж новий варіант схеми:
Вирішив відмовиться від Ethernet, що звільнило декілька пінів і це дало змогу використати RGB інтерфейс для дисплея + SDRAM для фреймбуфера. Планую використовувати
такий 5'' або
такий 7''. В поточній версії теж використовується ця ж 5'' панель тільки в
складі збірки.
Теж на плату DSP переній ПЛІС, АЦП та ЦАП і тепер вся цифрова частина трансивера буде на одній платі зі своїм окремим живленням і, можливо, в окремому екранованому відсіку корпусу.
Питання, що до аналогової частини ще поки відкрите: поки не визначився з елементною базою, але хотілося б додати 2м та 70см діапазони, а може ще й 1.2ГГц (але невпевнений чи потрібно).
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: Нед лютого 02, 2025 5:31 pm
iurii
Прикинув як можна б було додати діапазони 2м та 70см і з'явилася така структурна схема приймача. По ній сигнал з антени потрапляє на фільтри потім на підсилювач потім прямо на драйвер АЦП або на перетворювач частоти якщо вибрано 2м або 70см, а потім на драйвер АЦП
Схема комутація фільтрів
Схема підсилювача
Схема драйвера АЦП
Схема змішувача
Бачу, що тут, на форумі, зібрались люди з великим досвідом в проектування аналогових схем у мене ж поки немає такого досвіду, то ж буду вдячний за конструктивну критику смехи. І ще маю сумніви, що до фільтрів. Згідно розрахунків там виходять дуже малі значення індуктивностей, то ж виникло питання чи можливо взагалі зробити такі фільтри? Що можете порадити з цього приводу?
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: Сер лютого 05, 2025 10:21 am
UR5VFT
- цікаво. А китайці та UR3IQH стежать за проектом для плагіату та продажу.
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: Сер лютого 05, 2025 10:45 am
oldPsyho
UR5VFT писав: ↑Сер лютого 05, 2025 10:21 am
- цікаво. А китайці та UR3IQH стежать за проектом для плагіату та продажу.
Десь я про цього UR3IQH чув... і геть не хороше...
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: Вів березня 11, 2025 2:56 pm
iurii
Зібрав нову версію "заліза" поки без аналогової частини (ще остаточно не визначився з її архітектурою).
Дисплей 7'' IPS. Дизайн графічного інтерфейсу теж вирішив змінити.
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: Вів березня 11, 2025 10:20 pm
UR5VFT
(
(Дисплей 7'' IPS. Дизайн графічного інтерфейсу теж вирішив змінити.)
якщо можна мою думку. верхня частина зорово сильно перевантажена і спільна робота панорами і градусника швидко втомлює може С метр стрілочний. але вам як автору вирішувати. 73!
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: Сер березня 12, 2025 5:08 am
UR5FFR
Підтримаю - дуже багато кнопками зайнято зверху. На мій погляд під статус 25-30% екрану зверху. Усе інше - водоспад та спектр.
PS не дивилися на LVGL? там багато готових контролів та можна робити різні анімаційні ефекти на екрані.
тут можна подивитися на деякі можливості
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: Сер березня 12, 2025 10:39 am
iurii
UR5VFT писав: ↑Вів березня 11, 2025 10:20 pm
якщо можна мою думку. верхня частина зорово сильно перевантажена і спільна робота панорами і градусника швидко втомлює може С метр стрілочний. але вам як автору вирішувати. 73!
Так, можливо, стрілочний с-метер був би кращий. І місця на дисплеї для нього достатньо. Ну не знаю чи додам його, але принаймні спробую і подивлюсь як воно буде виглядати.
Re: Трансивер Udai SDR
Додано: Сер березня 12, 2025 11:21 am
iurii
UR5FFR писав: ↑Сер березня 12, 2025 5:08 am
Підтримаю - дуже багато кнопками зайнято зверху. На мій погляд під статус 25-30% екрану зверху. Усе інше - водоспад та спектр.
PS не дивилися на LVGL? там багато готових контролів та можна робити різні анімаційні ефекти на екрані.
тут можна подивитися на деякі можливості
Цей дизайн було створено з урахуваннями досвіду використання мого попереднього дизайну. І саме більше, що мені не подобалось в ньому це те що, наприклад, для того щоб увімкнути шумодав чи ще якусь функцію потрібно було перемикатися в меню DSP в ньому вибирати Squelch і лише тут вмикати. То ж я вирішив винести вмикання/вимикання деякий функцій на основний екран при цьому довелось пожертвувати висотою спектра/водоспаду.
З іншого боку я задався питанням: яку функцію має виконувати спектр/водоспад. Я думаю, що навряд чи він буде використовуватися для вимірювань рівнів сингалів чи контролю якості сигналу чи ще для чогось такого. Він потрібен лише для виявлення присутності станцій по сусідству. То ж нам не потрібно дуже точне і детальне відображення для цього. Тому зменшив його висоту і збільшив кількість кнопок. Але ви наштовхнули мене на ще одну ідею: в налаштуваннях FFT додати пункт Extended mode і коли він увімкнений, два (чи один) нижні ряди кнопок будуть зникати, а панорама буде розтягуватися на їх висоту. До того ж в мені Utils додати функцію Spectrum scope і коли вона увімкнена буде відображатися лише панорама на всю висоту і ширину екрану - можна буде вмикати коли хочеться подивитися на сигнал з більшою деталізацією.
До того ж беріть до уваги що це дисплей 7'' його розміри ~100х165 то ж навіть зараз висота панорами становить ~35мм
Я знаю про LVGL, але ніколи не мав справу з цією бібліотекою.