Воно то ніхт проблем - любий підсилювач витримає КСХ 1,5. Але він буде видавати лише 66% від номінальної потужності.
Чому так детально описано тут
Тому КСХ має значення
Воно то ніхт проблем - любий підсилювач витримає КСХ 1,5. Але він буде видавати лише 66% від номінальної потужності.
ОК! Мене хвилювало зниження підсилення. Я гадаю, що забагато, але то особисте .
Сидять два крнструктори,один по двигунам,другий радіотехнік.І моторист розказує,як ціною неймовірних зусилль,укріпленням партійного
Ну по перше не 6дб а 12дб. А по друге -Ut5lp писав: ↑Сер листопада 08, 2023 8:16 pm Сидять два крнструктори,один по двигунам,другий радіотехнік.І моторист розказує,як ціною неймовірних зусилль,укріпленням партійного
ядра,викормстанням новітніх матеріалів і технологій вдалося підвищіти потужність двигуна у чотири рази!!!
А радіотехнік каже:"і шо?із за яких ось 6 децибел стільки гемору?
на практиці перевірено, при приближенні вібратора до щогли опір падає досить сильно, і зробити та 50 Ом не проблема взагалі, подивився на записи 4 вібратора з опором 200 Ом були на відстані від щогли 75 СМ, відстань між центрами по вертикалі 155 см. Кабель весь використовували 75 Ом RG-11, антена стояла на папузі і показала себе просто чудово, але під час активних бойових дій була спи***на добрими людьми разом з репітером.Пенсіонер писав: ↑Вів листопада 07, 2023 3:40 pm В MMANА спробував змоделювати описану ситуацію.
Нічого не вийшло. Опір петльового вібратора на зменшувався в декілька разів (повідомлялося про 4 рази).
Опір діполя починав змінюватися, якщо відстань до щоргли була 0,4 лямбда і менше.
Можливо досягти 50 омів, але для усунення реактансу необхідно змінювати довжину вібратора (про це не повідомлялося).
Чи можливо отримати більш детальну інформацію?